TELEFONIE (VoIP)
Servicii unificate de telefonie, mesagerie vocală, fax și email pentru firme sau grupuri de firme localizate distribuit, realizate cu centrale telefonice de ultimă generație.
Avantaje:
- Calitatea vocii: high definition.
- Prețuri scăzute fată de telefonia clasică.
- Instrumente de raportare avansate.
- Mobilitate: Utilizatorii se pot conecta de oriunde din lume la centrala noastră IP si pot efectua apeluri fără costuri adiționale.
- Portabilitate: Aveți posibilitatea de a păstra numerele de telefon existente la migrarea dinspre alt operator către OpticNet.
Funcționalități:
- Căsuță vocală.
- Apel în așteptare.
- Funcție ¨Call Hold¨.
- Transfer.
- Conferință.
- Redirecționare apel.
- Funcție “Nu deraja (Do Not Disturb)”.
Funcții opționale taxabile:
- Centralistă virtuală automată.
- IVR (Interactive Voice Response). Oferă posibilitatea de a lega sistemul de telefonie de aplicații CRM, ERP, etc prin API. Sistemul IVR poate oferi date în timp real extrase din aplicații.
- Camere de audioconferință bidirecționale parolate. Accesul in camera de conferință se poate face din orice rețea de telefonie națională sau internațională pe baza unor coduri de acces.
- Servicii call-center, statistici și monitorizare in funcție de cerințele clientului.








